25 Mayıs 2015 Pazartesi

Telaşlı zor işlerim ")

Temmuz 24 :) heyecan stres hüzün mutluluk  her şey bi anda yasanirmis işte :) blogu yeni açtım tam geliştirmek için çabalamam lazım biliyorum ama su iki ay hem iş hem düğün telaşı ndan dolayı çok aksaticam bu işi biliyorum ve hepinizden  bana dua etmenizi bloga geri temelli dönüşünde iyi mutlu haberlerle dönmem için güzel dileklerde bulunmanizi istiyorum :) benden sonra evlenecek olanlar da artık blogumda bu sırada başa gelip geçen her şeyi yazmayı unutmicam emin olun :) tam iki ay var ve hazırlıklar artmış durumda sürekli yapılması gereken islerimiz var ve ev telaşı sardı artık :) umarım her şey gönlümce olur simdiden hepinize anlayışınız için teşekür ediyorum umarım her genç kız yaşar bu tatlı telaşı :)



makyozrabiss

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Translate