11 Mayıs 2015 Pazartesi

Fircalarimizi temizleme zamanı :)

Slm hanımlar .:) benım için gerçekten yorucu bir dönem biliyorsunuz nişanlımla işlettiğimiz adını baş harflerimizle koydugumuz bir salon isletiyoruz :) eee bizim meslekte yaz demek kosturmaca demek telaş demek yoğunluk demek heleki bu sene hepsi iki katı :) Cunki bende bir 2015 temmuz geliniyim allahin izniyle ☺ ee hem kendim hem iş çok zor artık balayini iple cekiorum desem yeri var  😂 bugün rutin olarak yaptığım  makyaj fircalarimin temizliğini yapiodum aklıma düşünüz herkesin farklı teknikle yaptığı bu işlemi sizlerle paylaşmak istedim :)
Ben bu temizlikte malzeme olarak sadeceeee :
● şampuan
●zeytinyağı, Bebe yağı vs. Herhangi bır yağ
●ılık su
Kullanıyorum :) bi kaba yağı ve şampuan biraz döküp fırçayi önce suya sonra yağlı şampuana degdiriorun  ve avcumun içinde ovalayarak duruluyorum:) hepsi bu kadar çok çabuk ve kolay oluyor,  fircalarimin da su ana kadar bir zarar gördüğünü söyleyemem :) daha sonra da havlu üzerinde kurutup kaldırıyorum :) sizlerinde farklı teknikleriniz vardır eminim :) yeniliklere açık biri olarak sizlerden de yorumlarınızı bekliyorum ") güzel bir hafta başlangıcı olması dileğiyle .... sevgilerrr♡♡♡



makyozrabiss

5 yorum:

  1. Fırça temizliği çok önemli, arkadaşının makyaj fırçasını kullanan kızın felç olduğu haberini okuduktan sonra daha da sık yıkmaya başladım fırçalarımı :)))

    YanıtlaSil
  2. Bende Dalin Bebe Şampuanıyla temizliyorum çok güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. samuanlarda tuzsuz sampuan secrsnız daha uzun omurlu olur fırcaarımız hanımlar :) bır sampuanın kopurme oranı tuz oranını gosterır ... dalın cok kopuren tuzlu bır sampuan ve kesınlıkle benım cocuklara dahı onermedıgım sampuanlardan.. cunkı tuz hem vucudu hem sacı kurutur ve zamanla fırcalarımızı da asındırır :)

      Sil
    2. selam bloğuma yorum bırakmışsın ben seni zaten takipteyim canım :))

      Sil

Translate